Direktlänk till inlägg 15 mars 2010

utvädering

Av Lina Mara - 15 mars 2010 09:10

vad har varit det bästa i veckan ?

 

det bästa har varit slöjd för jag håller på med en duk

 

vad har varit mindre bra ?

 

ingen har varit dåligt


det här har jag lärt mig under veckan !


jag har lärt mig att skriva faktatext


hur lärde jag mig ?


jag fick skriva ut paper om en artist och skriva om den


det här vill jag jobba med nästa väcka


slut  

 
 
Ingen bild

Carro

18 mars 2010 10:41

Heej Lina det är roligt att kolla på din blogg just nu sitter jag nästan brevid dig :D

 
Ingen bild

demi

18 mars 2010 10:42

hej gmn va roligt det e o läsa din blogg !

 
Ingen bild

Sari

7 april 2010 20:02

Förstår att du tycker bäst om slöjd, för din kudde var jättefin.
Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lina Mara - 15 april 2011 09:46

i måndags va vi i sjövallen med nol baranen jag och jennifer cykla ditt det va jätter rolig men jag gillar inte nol barnen inte vissa men vi hade jätte kul för emelie kom med sin häst otto den e jätte fin :) och vi åt men jag ville inte att nol barne...

Av Lina Mara - 15 april 2011 09:46

i måndags va vi i sjövallen med nol baranen jag och jennifer cykla ditt det va jätter rolig men jag gillar inte nol barnen inte vissa men vi hade jätte kul för emelie kom med sin häst otto den e jätte fin :) och vi åt men jag ville inte att nol barne...

Av Lina Mara - 15 april 2011 09:46

i måndags va vi i sjövallen med nol baranen jag och jennifer cykla ditt det va jätter rolig men jag gillar inte nol barnen inte vissa men vi hade jätte kul för emelie kom med sin häst otto den e jätte fin :) och vi åt men jag ville inte att nol barne...

Av Lina Mara - 15 april 2011 09:46

i måndags va vi i sjövallen med nol baranen jag och jennifer cykla ditt det va jätter rolig men jag gillar inte nol barnen inte vissa men vi hade jätte kul för emelie kom med sin häst otto den e jätte fin :) och vi åt men jag ville inte att nol barne...

Av Lina Mara - 15 april 2011 09:46

i måndags va vi i sjövallen med nol baranen jag och jennifer cykla ditt det va jätter rolig men jag gillar inte nol barnen inte vissa men vi hade jätte kul för emelie kom med sin häst otto den e jätte fin :) och vi åt men jag ville inte att nol barne...

Presentation

LINA SÖTIS!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards