Direktlänk till inlägg 15 oktober 2010

utvädering

Av Lina Mara - 15 oktober 2010 20:57

i mondas hade vi gympa och det var gätte roligt för vi gjorde höjd hopp.


i tistas var jag sjuk men vi brukar ha musik engelska svenska matte.


i onstas var jag ochså sjuk men då är det bara tema no/so och svenska.


i torstas hade vi gympa slöjd bild engelska.


i fredas hade vi hemkunskap ochvi gjorde falo korv i ungnendet var gätte gott.


                                   

                                                  
  SLUT

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lina Mara - 15 april 2011 09:46

i måndags va vi i sjövallen med nol baranen jag och jennifer cykla ditt det va jätter rolig men jag gillar inte nol barnen inte vissa men vi hade jätte kul för emelie kom med sin häst otto den e jätte fin :) och vi åt men jag ville inte att nol barne...

Av Lina Mara - 15 april 2011 09:46

i måndags va vi i sjövallen med nol baranen jag och jennifer cykla ditt det va jätter rolig men jag gillar inte nol barnen inte vissa men vi hade jätte kul för emelie kom med sin häst otto den e jätte fin :) och vi åt men jag ville inte att nol barne...

Av Lina Mara - 15 april 2011 09:46

i måndags va vi i sjövallen med nol baranen jag och jennifer cykla ditt det va jätter rolig men jag gillar inte nol barnen inte vissa men vi hade jätte kul för emelie kom med sin häst otto den e jätte fin :) och vi åt men jag ville inte att nol barne...

Av Lina Mara - 15 april 2011 09:46

i måndags va vi i sjövallen med nol baranen jag och jennifer cykla ditt det va jätter rolig men jag gillar inte nol barnen inte vissa men vi hade jätte kul för emelie kom med sin häst otto den e jätte fin :) och vi åt men jag ville inte att nol barne...

Av Lina Mara - 15 april 2011 09:46

i måndags va vi i sjövallen med nol baranen jag och jennifer cykla ditt det va jätter rolig men jag gillar inte nol barnen inte vissa men vi hade jätte kul för emelie kom med sin häst otto den e jätte fin :) och vi åt men jag ville inte att nol barne...

Presentation

LINA SÖTIS!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards