Alla inlägg under april 2011

Av Lina Mara - 15 april 2011 09:46

i måndags va vi i sjövallen med nol baranen jag och jennifer cykla ditt det va jätter rolig men jag gillar inte nol barnen inte vissa men vi hade jätte kul för emelie kom med sin häst otto den e jätte fin :) och vi åt men jag ville inte att nol barnen skulle vara där för att många kallar mig råttan mara och fröknarna gör ingen ting :( men i tisdags hade vi slöjd matte engelska och bild i slöjden gör jag en svart vitt tjol och. i onsdags va det en hellt vanlig tråkig onsdags som vanligt. i torsdags hade elevensvall jag hade i drott med magnus vi gjorde massa olika saker det va jätte kul    i fredags bloggar vi om detta och så längtar jag tills jag ska åka till grekland   

Av Lina Mara - 15 april 2011 09:46

i måndags va vi i sjövallen med nol baranen jag och jennifer cykla ditt det va jätter rolig men jag gillar inte nol barnen inte vissa men vi hade jätte kul för emelie kom med sin häst otto den e jätte fin :) och vi åt men jag ville inte att nol barnen skulle vara där för att många kallar mig råttan mara och fröknarna gör ingen ting :( men i tisdags hade vi slöjd matte engelska och bild i slöjden gör jag en svart vitt tjol och. i onsdags va det en hellt vanlig tråkig onsdags som vanligt. i torsdags hade elevensvall jag hade i drott med magnus vi gjorde massa olika saker det va jätte kul    i fredags bloggar vi om detta och så längtar jag tills jag ska åka till grekland   

Av Lina Mara - 15 april 2011 09:46

i måndags va vi i sjövallen med nol baranen jag och jennifer cykla ditt det va jätter rolig men jag gillar inte nol barnen inte vissa men vi hade jätte kul för emelie kom med sin häst otto den e jätte fin :) och vi åt men jag ville inte att nol barnen skulle vara där för att många kallar mig råttan mara och fröknarna gör ingen ting :( men i tisdags hade vi slöjd matte engelska och bild i slöjden gör jag en svart vitt tjol och. i onsdags va det en hellt vanlig tråkig onsdags som vanligt. i torsdags hade elevensvall jag hade i drott med magnus vi gjorde massa olika saker det va jätte kul    i fredags bloggar vi om detta och så längtar jag tills jag ska åka till grekland   

Av Lina Mara - 15 april 2011 09:46

i måndags va vi i sjövallen med nol baranen jag och jennifer cykla ditt det va jätter rolig men jag gillar inte nol barnen inte vissa men vi hade jätte kul för emelie kom med sin häst otto den e jätte fin :) och vi åt men jag ville inte att nol barnen skulle vara där för att många kallar mig råttan mara och fröknarna gör ingen ting :( men i tisdags hade vi slöjd matte engelska och bild i slöjden gör jag en svart vitt tjol och. i onsdags va det en hellt vanlig tråkig onsdags som vanligt. i torsdags hade elevensvall jag hade i drott med magnus vi gjorde massa olika saker det va jätte kul    i fredags bloggar vi om detta och så längtar jag tills jag ska åka till grekland   

Av Lina Mara - 15 april 2011 09:46

i måndags va vi i sjövallen med nol baranen jag och jennifer cykla ditt det va jätter rolig men jag gillar inte nol barnen inte vissa men vi hade jätte kul för emelie kom med sin häst otto den e jätte fin :) och vi åt men jag ville inte att nol barnen skulle vara där för att många kallar mig råttan mara och fröknarna gör ingen ting :( men i tisdags hade vi slöjd matte engelska och bild i slöjden gör jag en svart vitt tjol och. i onsdags va det en hellt vanlig tråkig onsdags som vanligt. i torsdags hade elevensvall jag hade i drott med magnus vi gjorde massa olika saker det va jätte kul    i fredags bloggar vi om detta och så längtar jag tills jag ska åka till grekland   

Av Lina Mara - 15 april 2011 09:46

i måndags va vi i sjövallen med nol baranen jag och jennifer cykla ditt det va jätter rolig men jag gillar inte nol barnen inte vissa men vi hade jätte kul för emelie kom med sin häst otto den e jätte fin :) och vi åt men jag ville inte att nol barnen skulle vara där för att många kallar mig råttan mara och fröknarna gör ingen ting :( men i tisdags hade vi slöjd matte engelska och bild i slöjden gör jag en svart vitt tjol och. i onsdags va det en hellt vanlig tråkig onsdags som vanligt. i torsdags hade elevensvall jag hade i drott med magnus vi gjorde massa olika saker det va jätte kul    i fredags bloggar vi om detta och så längtar jag tills jag ska åka till grekland   

Av Lina Mara - 15 april 2011 09:46

i måndags va vi i sjövallen med nol baranen jag och jennifer cykla ditt det va jätter rolig men jag gillar inte nol barnen inte vissa men vi hade jätte kul för emelie kom med sin häst otto den e jätte fin :) och vi åt men jag ville inte att nol barnen skulle vara där för att många kallar mig råttan mara och fröknarna gör ingen ting :( men i tisdags hade vi slöjd matte engelska och bild i slöjden gör jag en svart vitt tjol och. i onsdags va det en hellt vanlig tråkig onsdags som vanligt. i torsdags hade elevensvall jag hade i drott med magnus vi gjorde massa olika saker det va jätte kul    i fredags bloggar vi om detta och så längtar jag tills jag ska åka till grekland   

Av Lina Mara - 15 april 2011 09:46

i måndags va vi i sjövallen med nol baranen jag och jennifer cykla ditt det va jätter rolig men jag gillar inte nol barnen inte vissa men vi hade jätte kul för emelie kom med sin häst otto den e jätte fin :) och vi åt men jag ville inte att nol barnen skulle vara där för att många kallar mig råttan mara och fröknarna gör ingen ting :( men i tisdags hade vi slöjd matte engelska och bild i slöjden gör jag en svart vitt tjol och. i onsdags va det en hellt vanlig tråkig onsdags som vanligt. i torsdags hade elevensvall jag hade i drott med magnus vi gjorde massa olika saker det va jätte kul    i fredags bloggar vi om detta och så längtar jag tills jag ska åka till grekland   

Presentation

LINA SÖTIS!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards